December 30, 2011

Start BLUSH BUBBLES


Zover ik mij kan herinneren ben ik zowel in mijn geboorteland (Iran) en in Nederland altijd creatief geweest. Doordat ik eigenlijk niet zo goed wist welke creatieve discipline het beste bij mij paste begon ik na het behalen van mijn MAVO diploma mijn zoektocht. In 4 jaar tijd creƫerde ik verschillende ervaringslades met daarin aspecten zoals grafisch vormgeving, mode ontwerpen theater en beeldende kunst.



Ik vond mijn passie in beeldende kunst, omdat het een zeer divers vak is. Ook kon ik alle verschillende disciplines, waarin ik mij heb verdiept, inzetten in dit vak. Met de tijd ontdekte ik dat beeldende kunst op het gebied van educatie een zeer belangrijk element is. Door mijn grote passie voor het lesgeven aan jongeren studeerde ik in 2011 af aan de Willem de Kooning Academie in de opleiding Docent beeldende kunst en vormgeving. Momenteel geef ik les aan het VMBO in Leiden.



Na het afstuderen aan de kunstacademie en eenmaal les te hebben gegeven mistte is toch mijn andere discipline lades;  autonome kunst vervaardigen in bijvoorbeeld gips en keramiek, werken met textiel, videodocumentatie en fotografie. En zo begon ik weer met fotograferen en hield mij erg bezig met fashion en fotografie documentatie. Persoonlijk ben ik altijd al met fashion bezig geweest en ik wilde daar wat mee bereiken. 

Ik start deze blog omdat ik mooie momenten, art & fashion wat ik persoonlijk mooi vind wil delen met iedereen. Ook zal ik mijn eigen werk erbij plaatsen. Reacties zijn altijd welkom! 

Love.. Blush Bubbles 

No comments:

Post a Comment